Biežāk uzdotie jautājumi

Vai vēlies veikt rezervāciju? Meklē darbu, bet nezini, kur rakstīt vai zvanīt? Atrodi atbildes uz saviem jautājumiem šeit.

Tu vari pasūtīt MySushi maltīti, izmantojot mūsu mājaslapu. Izvēlies no ēdienkartes savus iecienītākos ēdienus, pievieno tos iepirkumu grozam un izpildi norādījumus, lai pabeigtu pasūtījumu. Lai pasūtītu, izvēlieties restorānu pēc savas izvēles šeit.

Lūdzu, pārbaudi, vai Tavā iepirkumu grozā ir preces ar pilnu cenu.

Mēs piedāvājam piegādi vairākās vietās, izmantojot lietotni Wolt.

Tu vari izsekot sava pasūtījuma statusam vietā, kurā to veici. Sadaļā “Mani pasūtījumi” vai izmantojot izsekošanas kodu, ko saņemsi kopā ar pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu.

Jā, mēs piedāvājam īpašas ēdienkartes un esam informēti par pārtikas alerģijām. Lūdzu, pārbaudi informāciju ēdienkartē vai sazinies ar restorānu, lai iegūtu vairāk informācijas. Restorānu tālruņu numurus vari atrast šeit.

Tu vari sazināties ar mūsu klientu atbalstu:

Lai atstātu atsauksmi, mājaslapas Kontaktu sadaļā esam izveidojuši kontaktu formu, kurā vari sniegt mums detalizētāku atsauksmi un uzdot mums visus jautājumus. Formu vari atrast šeit.

Steidzamu jautājumu gadījumā vari arī sazināties tieši ar restorānu. Restorānu kontaktinformāciju var atrast šeit.

Lūdzu, izvēlies sev vēlamo restorānu no mūsu restorānu saraksta un zvani uz norādīto restorāna telefona numuru.

Tu vari rakstīt mums e-pastu, un mēs Tev atbildēsim, cik drīz vien iespējams: info@mysushi.lv